perjantai 11. tammikuuta 2013

hobittivarvas

                            tässä minä, pikku-tinttus olen äidin sylissä.


...siitä miten pieni ihminen mullistaa monen ison ihmisen maailmaa...


                                                               



       minä, pikku tinttus nukun paljon, ainakin päivällä. :)







"Too often we underestimate
the power of touch, a smile,
a kind word, a listening ear,
an honest compliment,
or the smallest act of caring,
all of which the potential
to turn a life around."

-Leo Buscaglia



                                olen perinyt isältäni hobitti varpaat <3



       kuvassa: äiti tinttus, pikku-tinttus ja iskä-tinttus.

minä, pikku tinttus olen mullistanut monen ihmisen elämää ja maailmaa. äidin, isän, kummitädin, vaarien ja mummujen. :)











                                                             tinttukset.


























"The planet does not need more successful people. The planet desperately needs more peacemakers, healers, restorers, storytellers and lovers of all kinds." -Dalai Lama








       "a dream is a wish your heart makes"





 

minä olen pikku tinttus. olen nyt 10 päivää vanha. olen saanut 450g lisää painoa syntymästäni ja lempi puuhiani on nukkuminen ja syöminen. paukuttelen myös paljon. :)
 




     minä pikku tinttus olen opettanut äidilleni jo paljon uutta. :)













"Älä murehdi huomista,
sen aika ei ole vielä.
Tee tästä päivästä elämisen
ja muistamisen arvoinen"






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti