perjantai 22. helmikuuta 2013

kummitätinä.


niin minä, ja ensimmäinen kummilapseni.  kummityttöni 'pikkutinttus' joka syntyi tinttuksille eli parhaille ystävilleni viiville ja ilarille 1.1.2013. Tänään vietin vapaapäivääni viivin ja pinkkutinttuksen kanssa, joka on nyt jo 1kk ja 22pvää vanha. Pikkuneiti Tinttus on haaveilija, omapäinen, tutkija, herkkä, suloinen ja mahtava ilmeilijä.

Niin ja joo, ei, vaikka työnnän Hyvinkäällä rattaita, en ole saanut lasta, vaan olen ylpeä kummitäti. ;) (Huomasin tänään herätteeni huomiota rattaita työntäessäni, vaikka teen työksenikin sitä? :D)













                                                    "moi mä oon pikku-tinttus 1kk 22pvää"


                                          ja täs on pikkutinttuksen tinttusperhe.

mun iskällä on hobittivarpaat, jotka oon perinyt siltä ja mun äitissä on kyl jotain keijukaista. t. pikkutinttus


äitillä ja iskällä on kyllä pitkä pinna mun kanssa välillä kun haluun kaiken heti nyt enkä pysty odottomaan 5 sekuntiakaan. nälkä, yleensä saa mut hötkyilijäksi.


             sitte ku o massu täynnä köllin tyytyväisenä melkeen missä vaan.



           äitin sylis mä koitan, jos kuitenkin sais vähän viel maitoo. :)

                                   iskän masun päällä ihmettelemässä maailmaa.

















 
tänään mä nukuin pitkät päiväunet. kummitäti ja äiti kerkes käydä törsäämässä nimiäisiä varten vaikka ja mitä ja kahvillakin kerkesivät käydä rauhassa. kärryissä nukuin 3 tuntia ja kotonakin uni maittoi vielä hetken.






tänään söin ekaa kertaa kummitädin kaa. ja hienosti söinki. niin paljon, et lopuks puklasin kummitädin syliin ;)








                                      ruoan jälkeinen jumppa. mä käännyn jo selältä kyljelle.

 
niinja ...ja äitii mä voisin tuijotella kaikki päivät.

äitin kaa me treenaillaan jo seisomistakin. taidan mä vähän käppyrä viel olla. mut jäntevästi yritän.




revolution.





                                                                       iskän masun päällä köllintää.

                                                                                   ..välillä kun vaan menee hermo!



        ...mut onneks ongelmat ei oo suuria ja pian taas jo hymyilyttää!


                                                         pikkutinttus ja äiti.


                                                                                   voittajan on helppo hymyillä!! :)






kummitäti alias pampo kiittää pikkutinttusta ja koko hobittiperhettä. ootte ihania. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti