tiistai 18. kesäkuuta 2013

viena - kummityttöni


 viena - kummityttöni

moi, oon viena ja mä oon jo 5kk ja 18 päivää vanha. 



maistellu oon jo vaikka ja mitä (kummitäti muistaa, että ainakin: maissia, kukkakaalia, perunaa, luumua...)  ja kaikki maistuu, mutta ehdoton lemppari on kaurapuuro marjoilla. :)




                                                         piisi valinnaks tänään: ELEA - suns of tatooine (CELL rmx)



 äiti yrittää saada mua näyttään mun hampaita kameralle, koska olen oppinut miten hampaita käytetään jyrsimällä tutteja. :)













olen oppinut ketterästi jo pyörähtemään masulleni ja oon kyllä varsin aurinkoinen pikku neiti. :) ...mutta olen kyllä oppinut myös jo käyttämään ääntäni perheessäni! ;)


 
                                                                      viena lentää!







"mul on hieno uus pallo ja on mulla jo kaksi terävää ala hammastakin! :)"  t. viena











 viivi-äiti ja viena kuhertelee :)




viena ilmeilee kummitädille, että alkaa kuvaaminen riittämään! ;)


kiitos rakkaat!

t. kummitäti - pampo- alias kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti