sunnuntai 8. joulukuuta 2013

look for the magic in the daily routine.



ensikengät ja marraskuussa markkinoilla.




 mums mums.
ensikengät jalassa ja tietenki niit maistetaan ekaks
ja sit menoks!



kuva: living better






aamukahvit torilla.




Sinisen usvan harsossa
minä kuljen,
etsin omaa tähteäni.

Piilotin tähden itseltäni,
että voisin löytää sen uudelleen
sitten kun aika on.

Nyt on tullut aika,
niin tunnen sydämessäni,
voin ottaa tähden matkaani,
olen sen arvoinen,
tiedän sen tarkoituksen. - See more at: http://runotalo.net/index.php/voimarunot/368-tahti#sthash.vRXBCKjy.dpuf
Sinisen usvan harsossa
minä kuljen,
etsin omaa tähteäni.

Piilotin tähden itseltäni,
että voisin löytää sen uudelleen
sitten kun aika on.

Nyt on tullut aika,
niin tunnen sydämessäni,
voin ottaa tähden matkaani,
olen sen arvoinen,
tiedän sen tarkoituksen. - See more at: http://runotalo.net/index.php/voimarunot/368-tahti#sthash.vRXBCKjy.dpuf

"Jotkut sanovat että onni on ruohonkorren liikahdus,
jotkut sanovat että se on kuun syleilyä, jotkut
nimittävät onneksi lämmintä kättä
ja jotkut sitä että on leipää."

-Tommy Tabermann-

Sinisen usvan harsossa
minä kuljen,
etsin omaa tähteäni.

Piilotin tähden itseltäni,
että voisin löytää sen uudelleen
sitten kun aika on.

Nyt on tullut aika,
niin tunnen sydämessäni,
voin ottaa tähden matkaani,
olen sen arvoinen,
tiedän sen tarkoituksen. - See more at: http://runotalo.net/index.php/voimarunot/368-tahti#sthash.vRXBCKjy.dpuf










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti